sobota 1. novembra 2008

Študijný pobyt v Európskom ústave jadrovej fyziky- 1. deň- cesta

Po dlhom čase príprav, nabitého každodennými povinnosťami sa dnes, 1.11 na sviatok všetkých svätých vyberáme aj my trošku za tou svätosťou- do svätyne jadrových fyzikov, nachádzajúcej sa v Švajčiarskej Geneve.

Spolu so mnou sa tu v autobuse nachádza ďalších 40 šťastlivcov mojej vekovej kategórie. Vedecký dorast, budúca špička slovenskej vedy- všetko najlepší stredoškoláci v oblasti fyziky na Slovensku ... Po sychravom, zamračenom dni, strávenom u priateľky Viki v Košiciach sme sa vydali o 13 z centra Košíc na dlhú cestu do Švajčiarska. Už sa nachádzame za Zvolenom, ďalších kamarátov naberieme v Bratislave. 
Ráno je predpokladaný príchod do hlavného mesta Švajčiarska- B
ernu, kde navštívime múzeum najväčšieho génia, ktorý kedy žil v celej slnečnej sústave (teda aspoň ja som ním fascinovaný a na cestu som si zobral geniálny Bestseller Waltera Isaacsona, ktorú som si doviezol z USA- Einstein).
Všetkých vás srdečne doma zdravím a do písania zajtra večer (do videnia o týždeň)
Ľubo

 

Žiadne komentáre: